tisdag, januari 19, 2010

Bored now...

Att sitta på ett tåg är inte det roligaste som finns...
X2000 går i alla fall fort. :-)

Efter 6 nätter i Göteborg har jag...
- Hållit i två en-dagars pass med utbildning om den kund jag sitter på. (Vilket var skälet till resan)
- Jobat med Wikki-sidorna på jobet om den kund jag sitter på.
- Träffat H och S... :-)
- Gett S hennes julklapp
- Umgåtts en dag med G och E.
Lite... intressant var att E tydligen var tvungen att kolla läget mellan oss eftersom det inte höll mellan honom och M. Vill jag vara förbannad för sånt har jag DEFINITIVT andra att vara förbannad på :-P
- Varit på Bishops Arms en måndagkväll med E, D och M tills de stängde. (Hade utbildning på tisdagen.. pigg som bara den :-P )

Allt som alt en givande Gteborgsvistelse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är verkligen inte snällt av dig att sitta på din kund! Res dig genast upp!

:D

Max sa...

Man kan tolka det så... det behöver inte vara rätt, men man kan tolka det så... :-D